مقدمه

روز به روز دنیا به سمت مجازی شدن پیش می رود و تقریبا در هر زمینه ای کم یا بیش ورود می کند . یکی از بهترین جنبه های مجازی شدن دنیای امروز ، فروشگاه های اینترنتی است ، که نه تنها خرید را سرعت بخشیده بلکه کیفیت و زمان این فرآیند را بهبود داده است . در ادامه به بررسی اپلیکیشن دکمه می پردازیم که یکی از فروشگاه های اینترنتی جمع محور است .

نگاهی به برنامه

اپلیکیشن دکمه سعی کرده به نیاز امروزه خریداران که جامعیت و یکپارچگی خرید است پاسخی مناسب بدهد و در واقع این اپلیکیشن یک مجتمع تجاری از مجموعه ای از غرفه های فروشگاهی است که همیشه و در هر لحظه آماده به ارائه خدمات به شما هستند .

طراحی و ظاهر دکمه

محیط کاربری این اپلیکیشن در عین سادگی و روان بودن ، یک شبکه خرید زیبا را برای کاربر تداعی میکند و نمره قابل قبولی از جهت جذابیت و کاربر پسند بودن دریافت می کند .

به دنبال چه هستید ؟!

اگر در فکر خرید کالایی هستید حتمن می دانید که در شهر های بزرگ کالاها تخصصی شده اند و هر کالایی دست کم بورس خود در منطقه ای از شهر دارد که این یعنی باید شال و کلاه کنید و صرف نظر از ترافیک و شلوغی برای چند خرید شرق و غرب شهر را پیمایش کنید . در این اپلیکیشن همه نوع کالایی پیدا می شود چرا که فروشگاه های ارائه دهنده کالاهای مختلف یک جا جمع شده و در منطقه ای به نام اپلیکیشن دکمه منتطرند تا با کلیک شما به ارائه کالا و خدمات خود بپردازند .

شبکه اجتماعی دکمه

در اپلیکیشن دکمه ثبت نام کنید و حساب کاربری بسازید تا خریدی هدفمند را تجربه کنید .

با ایجاد حساب کاربری ، فروشگاه های مورد علاقه خود را دنبال کنید و از کالاها و خدماتشان به موقع آگاه شوید . نظرات خود را در مورد کالاها بیان کنید و آنها را به دیگر کاربران پیشنهاد کنید .

اگر از مخاطبان خود کسی عضو اپلیکیشن دکمه باشد می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید . چندین کالا در بورد خود بچسبانید و به دیگران توصیه کنید ، کاربران دیگر هم می توانند بورد شما را دنبال کرده و از پیشنهادات و نظرات شما آگاه شوند .

همچنین می توانید نظرات خود را نسبت به کالاها و پیشنهادات دیگر کاربران پست کنید و با اعلام نظر خود و خواندن نظرات دیگر کاربران تصمیم گیری خرید را برای خود و دیگران راحت و مطمئن کنید .

تمایز نسبت به سایر رقبا

اپلیکیشن دکمه ، نه تنها یک فروشگاه اینترنتی بلکه یک شبکه اجتماعی تبادل پیشنهاد و نظرات است که بر بستر خرید و فروش کالا و خدمات شکل گرفته است . همین نکته باعث می شود تا تصمیم گیری برای کاربر آسان تر گردد و نگرانی خریدار که ناشی از کامل نبودن مشخصات کالا ، نبود نظرات صادقانه کاربران و … است تا حدود بسیار زیادی رفع شود .

تخفیف های ویژه در انتظار شماست …

اپلیکیشن دکمه تخفیف ها را در صفحه ای جداگانه به صف کرده تا شما بتوانید خریدی مفید و مقرون به صرفه را تجربه کنید .

کیف پول

اعتبار کیف پول متصل به حساب کاربری خود را افزایش دهید و در هنگام خرید بدون هیچ دغدغه ای پرداخت کنید چرا که دیگر نیاز نیست به درگاه بانک متصل شوید و درگیر فرآیند ورود اطلاعات و نگران عدم پرداخت و برگشت پول به حساب باشید .

هدیه بگیرید …

با ثبت نام در اپلیکیشن دکمه کد دعوتی به شما تعلق می گیرد که می توانید دوستان خود را به این اپلیکیشن دعوت کنید و اعتبار هدیه دریافت کنید و خریدی شیرین تر را تجربه کنید .

جستجو در میان کالاها

از آنجا که هر کالایی که بخواهید در اپلیکیشن دکمه پیدا می شود امکان جستجو این اپلیکیشن دستیابی به کالای مورد نظر را سرعت میبخشد . دسته بندی خوبی نیز تعریف شده که کاربر را بدون هیچ سردرگمی به مقصود می رساند .

صاحب فروشگاه هستید …‌

اگر صاحب فروشگاهی هستید در اپلیکیشن دکمه فروشگاه خود را ثبت کنید تا این اپلیکیشن برای شما مشتری یابی کند و کالاها و خدمات شما را به کاربران خود عرضه کند .

پشتیبانی و تماس با ما

اگر سوال و یا احیانا مشکلی دارید می توانید در قسمت تماس با ما ارسال کنید . در قسمت درباره ما نیز توضیحات جامع و کاملی درباره قوانین و شیوه های ارسال کالاها بیان شده و راه های ارتباطی بیشتری نظیر ایمیل و تلفن و آدرس دفتر مرکزی اپلیکیشن دکمه ارائه شده است .

جمع بندی

اگر خرید های متنوعی دارید و از شلوغی و مسافت و ترافیک بیزارید ، اگر به دنبال تجربه های مفید و نظرات راه گشای خرید هستید ، اگر میخواهید خریدی مطمئن را تجربه کنید ، اگر هزاران اما و اگر برای خرید دارید ، اگر صاحب فروشگاه و کسب و کاری هستید که تریبونی برای ارائه و تبلیغ خدمات و کالاهای خود می خواهید ، اپلیکیشن دکمه آماده پاسخ گویی صحیح به دغدغه های شما برای خرید و فروش است .