مقدمه

امروزه رسیدن به گزارش جامع از مخارج و درآمد بیش از گذشته جنبه شخصی پیدا کرده و تقریبا هر شخصی برای سر و سامان دادن به حساب و کتاب خود به این روش نیاز پیدا می کند . با پیشرفت گوشی ها اپلیکیشن های زیادی برای این کار توسعه پیدا کرده اند که در ادامه به معرفی یکی از آنها پرداخته ایم .

اپلیکیشن مذکور را می توانید از جعبه دانلود همین نوشته و از طریق مارکت محبوب کافه بازار دریافت کنید.

نگاهی به برنامه

در شروع باید اطلاعاتی از قبیل شماره تلفن همراه و ایمیل را وارد کنیم .
در قسمت بانک ، صندوق ، کیف پول می توانید حسابها و کیف پول خود را که با آنها مخارج را پرداخت می کنید تعریف کنید .
دریافت ها و درآمدهای خود را می توانید در قسمت درآمد ، هزینه ، دارایی ، وام و قرض به ثبت برسانید .
همچنین می توانید افرادی را که بیشتر تبادلات مالیتان با آنها صورت می گیرد در قسمت اشخاص و طرف حسابها تعریف کنید .
اعضا خانواده نیز نام قسمتی است که افراد خانواده شما را برای تکمیل بودن هر چه بیشتر پرداختها و امورمالی ثبت میکند .

هر تراکنش و پرداختی را ثبت کنید تا گزارش کامل و حتی مغایرت موجودی را به شما نشان دهد چرا که گاهی پیش می آید که ما ثبت هزینه و یا دریافتی را از یاد ببریم که امکان مغایرت موجودی راه گشای کار ماست .
وام هایتان ثبت کنید تا بازپرداخت ها را مدیریت کنید و بدون نگرانی وام را بپردازید .
قسمت نمودار ها نیازی به توضیح ندارد چرا که تمامی و اطلاعات را در کسری از ثانیه منتقل می کند و راه خوبی برای درک هر چه بهتر اعداد و رقم هاست .

سایر امکانات و تنظیمات

امنیت را با رمز ورود بالا ببرید ، با الگو پیامک های بانکی ، پیامک های تراکنش های خود را مدیریت کنید ، واحد پولی را مشخص کنید و اطلاعات را حذف کنید و یا از آنها پشتیبان بگیرید .

تمایز نسبت به سایر رقبا

این اپلیکیشن کم حجم ، ابزار مفیدی است که برای انجام حساب و کتاب های شخصی و یا مدیریت امور مالی کسب و کارتان ، به شما پیشنهاد می کنیم.

با استفاده از این برنامه می توانید همه تراکنش های دریافتی و پرداختی خود را ثبت نموده و به راحتی موجودی نهایی هر یک از حساب های بانکی و صندوق خود را مشاهده نمایید.

رابط کاربری مدرن و کاربرپسند ، امنیت بالای برنامه و رایگان بودن امکانات آن، می توانند از مهم ترین ویژگی های این اپلیکیشن حسابداری باشند.

جمع بندی

طراحی کاربرپسند قیاس با اصول متریال دیزاین، یکی از ویژگی های مثبت آن به شمار می آید.

رابط کاربری این اپلیکیشن از یکپارچگی خوبی بهره می برد و در سایزهای مختلف صفحه نمایش، بدون ایراد است. از طرف دیگر پیاده سازی هوشمندانه اپلیکیشن قیاس باعث شده تا تجربه کار با آن برای همه اقشار راحت باشد.

درکل اگر می خواهید یک دستیار مالی هوشمند و کارآمد داشته باشید حسابدار شخصی قیاس گزینه خوبی است که به رایگان مدیریت مالی شما را بر عهده خواهد گرفت.

پشتیبانی و آپدیت برنامه

پشتیبانی برنامه بخش بسیار کامل و جذابی است و پل های ارتباطی کاربران برنامه با سازنده از طریق ارسال از خود برنامه و تلگرام است . در قسمت راهنما نیز آموزش کامل برنامهاز طریق کانال تگرام ممکن است .

آپدیت این برنامه از طریق مارکت محبوب بازار قابل دسترسی است.