مقدمه

حساب و کتاب هایتان بهم خورده است؟

دخل و خرجتان باهم جور در نمی آید؟

مدیریت حساب هایتان برایتان مشکل است؟

کافیست این مقاله را بخوانید تا با نیو ، اپلیکیشن حسابداری هوشمند آشنا شوید.

تجربه کاربری

در ابندا باید با شماره خودتان در برنامه ثبت نام کنید، سپس کدی دریافت می کنید که برنامه قادر است به طور خودکار آنرا شناسایی و وارد جایگاه مخصوص کند.

سپس از شما نام کیف پولتان را می پرسد شما می توانید هرآنچه که دوست دارید بعنوان نام ذخیره کنید.

به همین سادگی شما راه اندازی اولیه را انجام داده اید.

رابط کاربری ساده و کاربر پسند

طراحی برنامه ساده و دلنشین است و کار را برای کاربر خود آسان نموده است و از نظر ما این خود نقطه قوتی است برای کسانی که از گوشی هوشمند اطلاعات کمی دارند. در صفحه اصلی برنامه می توانید لیست کاملی از تراکنش ها را به صورت ماهیانه ببینید. همچنین امکان انتخاب بازه های زمانی روز، هفته و سال نیز وجود دارد.

از امکانات خوبی که باعث تمایز نیو از سایر رثبا می شود، امکان خروجی گرفتن با فرمت Excel می باشد.

از دیگر امکاناتی که در لیست تراکنش ها وجود دارد، امکان ویرایش، حذف و به اشتراک گذاری موارد دلخواه است.

همانطور که از تصویر بالا نیز پیداست شما قادر هستید حساب (های) خود را با هوشمندی هرچه تمام تر مدیریت کنید.

مدیریت آسان و سریع

در این اپلیکیشن، یک قابلیت جالب نیز برای راحتی کاربران وجود دارد آن هم ثبت هزینه بدون نیاز به باز کردن برنامه است ! برای این کار کافی است تا نوتیفیکیشن بار خود را به پایین کشیده تا بتوانید هزینه یا درآمد خود را تنها با چند کلیک ساده ثبت کنید.

اپلیکیشن مذکور را می توانید از جعبه دانلود همین نوشته و از طریق مارکت محبوب کافه بازار دریافت کنید.

مدیریت آسان بدهی ها

از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن می توان به گزینه ثبت اشخاص اشاره کرد.کاربرد این بخش برای طلبکاران شما مفید خواهد بود ، برای مثال فردی از شما پولی طلب دارد می توانید شماره کارت و نام او را همراه با یک یادداشت ثبت کنید تا مجبور نشوید بخاطر گرفتن یک شماره کارت با فرد مذکور تماس حاصل کنید.

همینطور باید به تعداد زیاد گروه های حساب نیز اشاره کرد، مثلا برای دریافتی ها، حقوق و عیدی و… و برای هزینه ها، سرمایه گذاری و سلامت و خرید و چندین عنوان دیگر موجود است. همینطور خود شما قادر خواهید بود که برای خودتان گروه حسابی بسازید و آنرا شخصی سازی کنید.

منوی تنظیمات برنامه نیز کامل است و نکته تازه و جالبی را دارد :

شناسایی پیامک های بانکی !

نکته جالب این است که این برنامه این است که توانایی دارد پیامک های بانکی را به طور خودکار شناسایی و مبلغ آن را در لیست تراکنش های روز ثبت کند.

البته باید گفت که در حال حاضر بانک های کمی را پشتیبانی می کند. همچنین از ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت اتصال به درگاه های پرداخت از جمله زرین پال، اشاره کرد.

بررسی ابزارهای موجود در نیو

خروجی اکسل :

با استفاده از این ابزار می توانید یک گزارش کامل از تراکنش های مالی خود بگیرید.

نرخ ارز :

آخرین نرخ ارزهای مرجع و همچنین قیمت سکه و طلا را در این بخش مشاهده کنید.

بانک یاب :

می توانید بانک مورد نظر خود را در نقشه گوگل پیدا کنید.

بدهی و طلب :

برای ثبت مبالغی که به دیگران قرض داده اید و یا از آنها دریافت کرده اید، می توانید از این ابزار استفاده کنید. در صورت تمایل، تراکنش های این قسمت در لیست اصلی تراکنش ها نیز نمایش داده خواهند شد.

بودجه شخصی :

در این بخش امکان اضافه کردن بودجه های زمان دار برای یک هزینه وجود دارد.

محاسبه گر سود :

با استفاده از این ابزار می توانید سود بانکی را حساب کنید.

پس انداز :

با مشخص کردن کیف پول مورد نظر، مقدار مبلغ هدف و موجودی فعلی و همچنین تاریخ خاتمه، می توانید برنامه ای دقیق برای پس اندازهای خود داشته باشید.

برای تهیه نسخه پشتیبان از تمامی اطلاعات موجود در برنامه می توانید از بخش پشتیبان گیری استفاده کنید. علاوه بر این، امکان اشتراک گذاری فایل پشتیبان، اتصال به حساب  Dropbox و حذف همه اطلاعات نیز وجود دارد.

تمایز نسبت به سایر رقبا

در ابتدا جا دارد تا به پرداخت درون برنامه ای این اپلیکیشن اشاره کنیم !

علاوه بر وجود پرداخت درون برنامه ای و رایگان نبودن تمامی امکانات اپلیکیشن ، باز هم می توان گفت این اپلیکیشن از سایر رقبا بهتر است زیرا امکانات رایگان برنامه نسبت به سایر رقبا بیشتر است .

همچنین سهولت در مدیریت هزینه‌ها و پس‌اندازها و امنیت اطلاعات مالی ، رابط کاربری جذاب و کاربر پسند و وجود ابزارهای کاربردی از جمله بدهی و طلب، بودجه شخصی، پس انداز، محاسبه گر سود و … می تواند باعث برتری این اپلیکیشن از سایر رقبا باشد.

به جرات می توان گفت که حسابداری شخصی نیو، یکی از کارآمدترین ابزارهای مدیریت مالی برای تلفن همراه و استفاده شخصی است.

آپدیت و پشتیبانی

پشتیبانی این برنامه از طریق ایمیل ثبت شده توسعه دهنده در کافه بازار و همچنین اکانت ثبت شده تلگرام در سایت این برنامه است.

نصب و آپدیت این اپلیکیشن کاربردی نیز از طریق مارکت محبوب کافه بازار قابل دسترسی است.