مقدمه

این روزها انواع گوشی های هوشمند وجود دارند. از پرچم دارها گرفته تا میان رده های بازار…

طبیعتا پس از مدتی یکی از مشکلات هر گوشی هوشمند مشکلات حافظه آن به علت نصب کردن تعداد زیادی برنامه است.حال اگر به شما بگوییم برنامه ای وجود دارد که ۴۵ برنامه کاربردی را داخل خود دارد تعجب نکنید ، بله یک برنامه رایگان،کاربردی و مفید دیگر…

پس در ادامه با نقد و بررسی اپلیکیشن کیف نرم افزار همراه ما باشید.

اپلیکیشن مذکور را می توانید از جعبه دانلود همین نوشته و از طریق مارکت محبوب مایکت دریافت کنید.

نگاهی به برنامه

از حق نگذریم ظاهر برنامه برای ما مجذوب بود و طراحی جالب و منحصر به فردی داشت. برنامه را که باز کنید با صفحه ای همانند صفحه زیر روبرو خواهید شد :

۴۵ ابزار در یک برنامه

همانطور که در مقدمه اشاره کردیم این برنامه خود دارای ۴۵ برنامه کاربردی و مفید است.

هرکدام از این ها در ابتدای استفاده یک سری توضیحات و کار با برنامه دارد که خالی از لطف نیست و راهنمای خوبی برای استفاده به کار می رود.

و باید بگوییم منوی کناری برنامه نیز مفید و کاربردی واقع شده است خصوصا تنظیمات تقویم داخلی برنامه که از ناتیفیکیشن بار قابل مشاهده است

همینطور کاربران می توانند با مورد علاقه قرار دادن این اپلیکیشن ها آن ها سریع تر از بخش علاقه مندی انتخاب و استفاده کنند.

کاربرد

لیست ابزارهای موجود در این برنامه اندرویدی، خرید شارژ، خرید بسته نت، چراغ قوه، مترجم آنلاین، دیکشنری انگلیسی، تقویم، قفل برنامه ها، ارسال برنامه ها، قفل تماس ورودی، قفل تماس خروجی، لیست سیاه و … میشود. همانطور که می بینید، فهرست کیف نرم افزار دارای گزینه های زیادی می باشد و بیشترین امتیاز این بخش نیز به همین موضوع اختصاص می یابد.

تمایز نسبت به سایر رقبا

کیف نرم افزار، همانطور که از نامش پیداست، شامل اکثر ابزار های مورد نیاز در یک گوشی اندرویدی می باشد. ممکن است اپلیکیشن های مشابه این امکانات را فراهم کنند ولی کیف نرم افزار تمامی این ابزار ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

آپدیت و پشتیبانی

در خصوص پشتیبانی باید بگوییم که برنامه راه های مختلفی پیش روی کاربران هست ، برای مثال صفحه اینستاگرام و سایت توسعه دهنده شامل این موارد است.

آپدیت این برنامه از طریق بازار و مایکت قابل دسترسی است، می توانید همینجا با کلیک روی تصویر زیر به صفحه برنامه در بازار دسترسی داشته باشید.