مقدمه

بیماری و سلامتی دو مقوله مهم در زندگی انسان بوده و هست ، حال اگر فردی دچار بیماری شود به ناچار باید به پزشک متخصص مراجعه و اقدامات درمانی خود را پیگیری نماید.

برنامه دکتردکتر ، برنامه ای رایگان و برای دریافت نوبت آنلاین با پزشکان متخصص است.

در ادامه نگاهی کلی به اپلیکیشن خواهیم انداخت پس تا پایان مطلب همراه دیجی آنباکس باشید.

اپلیکیشن مذکور را می توانید از جعبه دانلود همین نوشته و از طریق مارکت محبوب کافه بازار دریافت کنید.

نگاهی به برنامه

هنگامی که وارد برنامه می شوید یک سری توضیحات کلی و اولیه درباره برنامه به شما داده خواهد شد سپس از شما اطلاعات فردی دریافت می کند.

بعد از این مرحله با دریافت یک کد شش رقمی از طریق پیامک به صفحه اصلی برنامه هدایت می شوید و همراه با اپلیکیشن یک سری آموزش های کوتاه در مورد بخش های مختلف اپلیکیشن را طی خواهید کرد.

در این صفحه آخرین لیست پزشکان متخصص موچود در برنامه به شما نمایش داده می شود البته شما  می توانید از طریق گزینه های فیلتر یا مرتب سازی اقدام به انتخاب بهتر دسته بندی مد نظر خود کنید.

از دیگر بخش های برنامه می توان به قسمت نقشه اشاره کرد ، این قسمت نقشه شهر مورد انتخاب شما را نمایش داده و مطب پزشکان را روی نقشه نشان می دهد.در ادامه مطلب با بررسی نوع رزور نوبت با شما خواهیم بود.

بیشتر بدانیم

با انتخاب پزشک مورد نظر خودمان به صفحه مخصوص هر پزشک هدایت خواهیم شد. این صفحه حاوی اطلاعات مطب پزشک و گزینه های انتخاب نوبت است.

اساس کار برنامه ساده است کافی است با انتخاب وقت و روز خود به مرحله بعدی بروید.در مرحله بعدی اطلاعات خود را وارد خواهید و نوبت خود را ثبت می کنید.

از دیگر بخش های این اپلیکیشن می توان به بخش نوبت ها اشاره کرد.این بخش در برگیرنده نوبت های پیش رو و نوبت های گذشته شماست.

البته این برنامه قابلیت یادآوری نوبت های شما را از طریق پیامک دارد.

تمایز نسبت به سایر رقبا

رابط کاربری مناسب و کاربرپسند و همچنین سرعت بالای برنامه در جستجوی دکتر ها از ویژگی های برجسته این اپلیکیشن نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه است.

پشتیبانی و آپدیت برنامه

پشتیبانی برنامه بخش بسیار کامل و جذابی است و پل های ارتباطی کاربران برنامه با سازنده از طریق سایت ، کانال تلگرام ، صفحه اینستاگرام و در نهایت شماره ثابتی است.

آپدیت این برنامه از طریق مارکت محبوب بازار قابل دسترسی است.