مقدمه

داشتن تناسب اندام و زندگی سالم دغدغه امروز همه ی ماست، اما همیشه به دلیل کمبود وقت، مشغله فراوان و … از آن بازمانده ایم. اپلیکیشن ها که امروزه بخش عمده ای از زندگی ما را درگیر خود نموده اند، در این زمینه نیز ورود کرده و راهکارهایی ارائه داده اند. اپلیکیشن های تناسب اندام و ورزش در خانه بسیاری در اپ مارکت ها عرضه شده است. اما همواره پیدا کردن بهترین آنها که امکانات جامع و کاملی در اختیار کاربر قراردهد، نیاز اصلی کاربران بوده است. امروز به نقد و برررسی یکی از از این دست اپلیکیشن ها می پردازیم که علاوه بر کاربر پسند بودن، امکانات خوبی در اختیار کاربر قرار می دهد.

معرفی

اپلیکیشن مانکن شو یکی از اپلیکیشن های تناسب اندام و برنامه ریز رژیم غذایی است که امکاناتی کاربر پسند و مناسب برای شروع سبک زندگی سالم در اختیار کاربر قرار می دهد. امکاناتی نظیر برنامه ورزشی ۳۰ روزه، روتین های ورزشی، برنامه غذایی و گزارش کالری و وزن گوشه اتی امکانات اپلیکیشن مانکن شو هست که در ادمه به شرح آنها می پردازیم.

نگاهی به جزییات

۳۰ روز با برنامه ورزش کنید.

در اپلیکیشن مانکن شو یک برنامه ورزشی مدون برای کاهش وزن و تناسب اندام مناسب برای تمامی گروه های سنی طراحی شده است. این برنامه ورزشی به گونه ای طراحی شده که کاربر با ورود به بخش هر روز می تواند حرکات ورزشی آن روز را مشاهده کند و با انتخاب گزینه شروع نسب به انجام هر مرحله اقدام نماید. ابتدا هر حرکت به کاربر آموزش داده می شود و کاربر طبق ریتم برنامه شروع به انجام آن حرکت می نماید. زمانبندی و شیوه انجام این حرکات به صورت علمی طراحی شده که به نوبه خود دغدغه های کاربر را رفع می نماید و اطمینان خاطری برای ادامه استفاده از این اپلیکیشن می باشد.

با روتین های روزانه بدن خود را آماده کنید.

در اپلیکیشن مانکن شو روتین های روزانه قرار گرفته که کاربر را در داشتن آمادگی بدنی و گرم کردن و سرد کردن بدن و جلوگیری از آسیب ها یاری می دهد. این روتین ها بر اساس کاربرد و محدوده زمانی دسته بندی شده اند که از سردرگمی های کاربر می کاهد. علاوه بر این کاربر می تواند تعداد حرکات، مدت زمان پیشنهادی و میزان کالری روتین های طراحی شده مشاهده کند که ویزگی ذکر کالری برای برنامه تناسب اندام بسیار حائز اهمیت است. همچنین ویژگی مدت زمان روتین ها برای کابران پر مشغله که زمان اندکی برای ورزش و حفظ تناسب اندام دارند نیز ز اهمیت بالایی برخوردار است.

صرف وعده هایی غذایی با برنامه

اپلیکیشن مانکن شو برنامه غذایی ۳۰ روزه و علمی برای کاربر در نظر گرفته که یکی دیگر از دلمشغولی های کاربران را رفع می کند. چرا که داشتن برنامه ورزشی مناسب بدون یک برنامه رژیم غذایی ممکن نیست. در این برنامه غذایی ۴ وعده غذایی برای کاربر در نظر گرفته شده است. کابر می تواند با مراجعه به برنامه غذایی هر روز، از جزئیات مواد غذایی که باید برای داشتن تناسب اندام استفاده کند آگاهی یابد.

تناسب اندام و پیشرفت خود را روی نمودار ببینید.

یکی دیگر امکانات اپلیکیشن مانکن شو  ارائه نمودار و گزارش از وزن و کالری است. کاربر می تواند روند کاهش وزن و کالری مصرفی را در یک نمودار بر اساس روز مشاهده نماید. همچنین کاربر می تواند با وارد نمودن وزن و قد خود از شاخص چربی بدن (BMI) و محدوده آن اطلاع پیدا کند. علاوه بر آن کاربر امکان تنظیم یادآوری را نیز دارد که انجام امور ورزشی را نظم می بخشد.

تمایز مانکن شو نسبت به رقبا

اپلیکیشن مانکن شو ویژگی های برجسته ای در تمایز با رقبا دارد که در ادامه برخی از آنها ذکر شده است:

  • آموزش صحیح حرکات ورزشی
  • زمان بندی حرکات ورزشی
  • برنامه وزرشی علمی و دقیق
  • طراحی روتین های ورزشی
  • برنامه غذایی مدون
  • رایگان و بدون هزینه بودن
  • سادگی استفاده برای کابران
  • محیط کاربر پسند و ساده

پشتیبانی

در اپلیکشن مانکن شو برای انتقادات و پیشنهادات و اعلام مشکلات پشتیبانی از طریق ارسال ایمیل تعبیه شده است.

جمع بندی

اگر برای ورزش و داشتن تناسب اندام زمان کافی ندارید، اگر می خواهید یک رژیم غذایی مدون و کالری سوز داشته باشید و اگر به دنبال یک اپلیکیشن جامع و کامل برای شروع یک رژیم غذایی و تناسب اندام هستید پیشنهاد ما به شما اپلیکیشن مانکن شو است.