مقدمه

همه ی ما اپلیکیشن های زیادی بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده ایم و صرف نظر از کارکردشان نیازمند یک رویه مناسب برای مدیریت و ساماندهی آن ها هستیم . اما مدیریت اپلیکیشن ها از طریق صفحه تنظیمات گوشی شاید برای اکثر کاربران ایجاد کمی مشکل کند و به همین دلیل است که نیازمند رابط هایی ساده تر و قابل فهم برای رفع این مشکل می باشیم .

نگاهی به برنامه

امروز اپلیکیشن مدیر برنامه های من را بررسی میکنیم که راهکار ساده و خوبی برای از این دست مشکل هاست . شاید در نگاه اول برنامه ای ساده به چشم بیاید اما در عین سادگی امکاناتی را در اختیار کاربر قرار می دهد که قابل توجه است . طراحی رابط کاربری و متریال ساده و سبک است و برای نسخه های مختلف اندروید بهینه شده است اما در بررسی های ما ، ناسازگاری کوچکی با برخی از نسخه های اندروید و همچنین عدم تطابق با صفحه های نمایش بزرگتر از ۷ اینچ دیده شد که قابل چشم پوشی است .

در صفحه اصلی برنامه شما می توانید لیست برنامه های نصب شده بر روی دستگاه خود را مشاده کنید .

با کلیک بر روی برنامه مورد نظر گزینه هایی برای مدیریت اپلیکیشن های نصب شده بر روی دستگاه پیش روی شماست که عبارت است از :

  • اجرا
  • حذف
  • مشاهده در تنظیمات : این گزینه امکان دسترسی به اپلیکیشن مورد نظر در تنظیمات گوشی را می دهد که میانبر خوبی برای دستیابی به یک سری از تنظیمات است و اندکی از سردرگمی های کاربران را می کاهد .
  • دسترسی ها : یکی از بهترین امکانات این اپلیکیشن نشان دادن لیستی از دسترسی هایی است که هر برنامه به آن ها نیاز دارد و این امکان شفافیتی برای کاربر ایجاد می کند تا از امنیت برخی از اپلیکیشن ها اطلاع پیدا کند . شاید ذکر این نکته که در دنیای امروزه گوشی های هوشمند چه اندازه دسترسی به اطلاعات و انواع و اقسام آن ، که هر اپلیکیشن دست کم یک دسترسی از لیست بلند بالای آن ها را برای نصب الزامی می داند و  این نگرانی دغدغه هر کابری شده است ، تکرار مکررات باشد ولی اهمیت حفظ امنیت اطلاعات شخصی برکسی پوشیده نیست و همه ی ما را بر آن داشته که با دقتی روز افزون ، اپلیکیشنی که می خواهیم نصب کنیم و دسترسی های مورد نیاز آن را محتاطانه بررسی کنیم .
  • اشتراک گذاری اپلیکیشن : از دیگر امکانات خوب این اپلیکیشن امکان اشتراک گذاری فایل قابل نصب اپلیکیشن های نصب شده بر روی دستگاه است که نیاز هر کاربری است و یکی از نکات مثبت این اپلیکیشن است .

همچنین این اپلیکیشن اطلاعاتی پایه از گوشی را در اختیار شما می گذارد نظیر مدل دقیق دستگاه ، شماره سریال ، شماره API اندروید دستگاه و … . البته اطلاعاتی که از دستگاه که برای کاربر به نمایش درخواهد آمد اطلاعاتی ساده است و از طریق تنظیمات دستگاه شما ، درباره دستگاه (About ) گزینه وضعیت (Status) ولی در عین حال در برخی موارد کارگشاست .

ارتباط با ما

بخش ارتباط با ما این اپلیکیشن کامل و نسبتا خوب است که ارتباط شما را با تیم توسعه دهنده اپلیکیشن بیش از هر چیزی آسان می کند و فراهم کردن راه های ارتباطی مختلف بر آسانی کار می افزاید . راه های برقراری ارتباط از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی در این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است .

پشتیبانی

همچنین شما می توانید از طریق بخش پشتیبانی مسائل و مشکلات خود را با پشتیبانی اپلیکیشن در میان بگذارید . ارتباط شما با پشتیبانی اپلیکیشن از طریق محیط داخلی خود اپلیکیشن برقرار می شود که سادگی کار را دو چندان می کند و از سردرگمی کاربر می کاهد و نکته ای مثبت در تمایز این اپلیکیشن از رقبا است .

تمایز نسبت به رقبا

اپلیکیشن مدیر برنامه های من ، ویژگی هایی دارد که باعث می شود جز انتخاب های برتر هر کاربری قرار گیرد از جمله :

  • حجم کم اپلیکیشن
  • سازگاری با نسخه های مختلف اندروید
  • سادگی کار با اپلیکیشن
  • کاربر پسند بودن
  • معرفی برنامه های کاربردی
  • پشتیبانی داخلی نسبتا خوب

جمع بندی

اگر نگران دسترسی های برخی از اپلیکیشن های نصب شده بر روی دستگاهتان به اطلاعات شخصی خود هستید و می خواهید لیستی از دسترسی ها داشته باشید تا امنیت خاطر پیدا کنید ، اگر رویه ای آسان برای مدیریت اپلیکیشن های نصب شده می خواهید ، اپلیکیشن مدیر برنامه های من پاسخی مناسب برای مشکلات شماست .